توزیع بیش از ۵۰۰ هزار تن کود اوره در ۵۰ روز اخیر - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خبر داد:

توزیع بیش از ۵۰۰ هزار تن کود اوره در ۵۰ روز اخیر

مدیرعامل شرکت سهامی خدمات حمایتی کشاورزی گفت: از ابتدای اسفند ماه سال ۹۸ تاکنون ( طی ۵۰ روز اخیر) مقارن با آغاز کشت بهاره بیش از ۵۰۰ هزار تن کود اوره در سراسر کشور توزیع شده است.

به گزارش شنبه وزارت جهاد کشاورزی، « حمید رسولی» افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته از آغاز سال ۹۹ تا پایان اردیبهشت ماه حداقل ۶۰۰ هزار تن کود اوره حمل و به دست کشاورزان رسانده خواهد شد.

وی اظهارداشت: به گونه ای که از اول فروردین ماه سال جاری تا بیستم فروردین بیش از ۲۱۰ هزار تن کود اوره حمل و تحویل استان ها شده و کشاورزان از این بابت نگرانی نخواهند داشت.

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی تصریح کرد: این شرکت در ادامه برنامه خود برای تامین و تدارک و توزیع کود اوره از ابتدای سال ۱۳۹۹، تلاش می کند تا با حفظ میزان تامین و توزیع روزانه کود اوره در مقدار ۱۰ هزار تن، همه نیاز کشاورزان به این کود را براساس برنامه ابلاغی وزارت متبوع تامین کرده و برنامه این شرکت حفظ رکورد روزانه تامین و توزیع ده هزار تن کود اوره تا پایان اردیبهشت ماه است.

‎رسولی چشم انداز تامین کود اوره در سال جاری را بسیار خوب ارزیابی کرد و از کشاورزان خواست متناسب با نیاز خود نسبت به تامین کود از شبکه بزرگ کارگزاران اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، همچنین ‌افزایش قیمت فروش کود اوره و کمبود آن را شایعه ای بی‌اساس توسط افرادی بی اطلاع و غیرمسئول خواند و از کشاورزان تقاضا کرد به این شایعات که با هدف ایجاد التهاب و تشویش در بخش کشاورزی منتشر می شود، توجهی نکنند.

سرخط اخبار کشاورزی

کشاورزیاسفند ماه «مرغ حذفی» بیشترین افزایش قیمت را داشت

به گزارش خبرگزاری مهر، در اسفند ماه سال ۱۴۰۲ شاخص قیمت تولیدکننده بخش مرغداری‌های صنعتی کشور (بر مبنای ۱۰۰=۱۳۹۵) برابر ب...

کشاورزیهرگونه استعلام تفکیک اراضی در سامانه استعلامات ثبتی انجام شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا گودرزی در نشست بررسی نحوه اجرا و عملیاتی کردن تمام استعلامات ثبتی در حوزه امور اراضی گفت: ...

کشاورزیرفع یک مشکل حوزه دامپزشکی پس از نیم قرن

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس مصوبه هشتادمین نشست هیات مقررات زدایی در پایان سال گذشته، دبیرخانه این هیأت موظف بود تا م...

کشاورزیسه تفاهم‌نامه همکاری بین‌المللی در بخش کشاورزی امضا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، معصومه مویدی، مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در این خصوص گفت: در جریان...