خاوازی مدیری موفق و نمونه است - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
نماینده قروه در مجلس شورای اسلامی:

خاوازی مدیری موفق و نمونه است

نماینده قروه در مجلس شورای اسلامی در دفاع از وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: جامع نگری، نوآوری، مهارت، جدیت و سخت کوشی ایشان سبب شده همواره به عنوان مدیری موفق، نمونه و سرآمد شناخته شود.

علی محمد مرادی نماینده قروه در جلسه علنی امروز –چهارشنبه- مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم با مضمون شهادت حق و درست در پیشگاه خدا گفت: تنفیذ و رای دادن همانند شهادت دادن در پیشگاه خدا است، به گونه ای شهادت دهید که جانبداری شما بر اساس حق و خداپسند باشد.

وی افزود: شما در اینجا شهادت می دهید که آقای خاوازی صلاحیت وزارت جهاد کشاورزی را دارد پس به دروغ و بر اساس جناح و گروه سیاسی قضاوت نکنید و رای ندهید، وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی انسانی شایسته است.

مرادی ادامه داد: من از عملکرد این شخص دفاع می کنم زیرا شخصیتی مناسب و توانمندی برای تصدی این جایگاه است، از ایشان بار ای حداکثری حمایت کنید.

نماینده قروه با اشاره به ویژگی های کاظم خاوازی او را فردی مسئول و ولایتمدار دانست و گفت: ایشان انسانی فرهیخته، مدیری توانمند و شایسته و برخوردار از سلامت نفس و به دور از هر گونه سوگیری شخصی و جناحی است و برای اعتلای کشور تلاش می کند.

مرادی افزود: جامع نگری، نوآوری، مهارت، جدیت و سخت کوشی ایشان سبب شده همواره به عنوان مدیری موفق، نمونه و سرآمد شناخته شود؛ سوابق مدیریتی ایشان بیانگر روحیه کار تیمی و بهره گیری از خرد جمعی و نظارت صاحب نظران و کارشناسان فارغ از سوگیری سیاسی است و برای جامعه کشاورزان از هیچ کوششی فروگذار نکرده است و رشد ایشان نه سرطانی بلکه سلسله مراتبی بوده و سال ها در این راه تلاش کرده است.

وی  دوران مدیریت موسسه تحقیقات خاک و آب گویای تعهد، مسئولیت و با دستاوردهای درخشان دانست و از نمایندگان درخواست کرد با رای قاطع به خاوازی موافقت خود را با خاوازی اعلام کنند.

سرخط اخبار کشاورزی

کشاورزیتمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید راد ظهر امروز پنجشنبه به استان خوزستان سفر و از مراکز خرید محصولات گندم در استان بازدید ک...

کشاورزیمافیای واردات مرغ در کمین نشسته‌اند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت پشتیبانی امور دام کشور، حسین شیرزاد اظهار کرد: رکورد خرید ۱۰۰۰ تن مرغ از مرغداران ک...

کشاورزیمافیای واردات مرغ در کمین نشسته‌ است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت پشتیبانی امور دام کشور، حسین شیرزاد اظهار کرد: رکورد خرید ۱۰۰۰ تن مرغ از مرغداران ک...

کشاورزیلزوم اعتبار ۱۰۰ همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، صفدر نیازی شهرکی در خصوص استفاده از کمک‌های بخش خصوصی در اجرای پروژه...