بهزیستی میبد ۵۴۰ میلیون ریال لوازم بهداشتی و سبدغدایی توزیع کرد - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
۲۰ فروردین ۱۳۹۹
کد خبر :14796
نام خبرنگار : دبیر خبر
دسته بندی : بهداشت و سلامت
منبع : خبرگزاری ایرنا

بهزیستی میبد ۵۴۰ میلیون ریال لوازم بهداشتی و سبدغدایی توزیع کرد

رییس اداره بهزیستی شهرستان میبد گفت : با صرف ۵۴۰ میلیون ریال اعتبار علاوه بر ۲۰ هزار ماسک ، ۳۰۰ ظرف یک لیتری مایع ضدعفونی کننده، ۲۵۰ سبدغدایی در اختیار خانواده‌های زیرپوشش این نهاد و افراد نیازمند گذاشته شد.

سید محسن فلاح روز چهارشنبه همچنین از توزیع  ۸۰۰ کیلوگرم میوه و ۲۰۰ بسته گوشت مرغ خبر داد و یادآور شد: با شیوع کرونا خانواده‌های زیرپوشش بیش از گذشته نیازمند حمایت‌های معیشتی و بهداشتی و درمانی افراد خیر، سازمان ها و نهادهای مردمی هستند.

وی ادامه داد : با برگزاری دومین نشست هم‌اندیشی مسوولان شهرستان با موسسه‌های خیریه حمایت از خانواده‌های زیرپوشش به دلیل شیوع کرونا در دستور کار قرار گرفت.

این مسوول اضافه کرد : همچنین قرار شد تا ستاد قرارگاهی با همکاری  اداره‌های دولتی مرتبط و همچنین پایگاه‌های بسیج برای جذب نذرها و کمک‌های مردمی در محله‌های شهر تشکیل شود.

وی گفت : نذرها و کمک‌های مردمی جذب شده با توجه به شناختی که هرکدام از نهادها و هیات های مذهبی از وضعیت خانواده‌ها در محله‌ها دارند، توزیع می‌شود.

درحال حاضر۲۰ موسسه خیریه با مجوز بهزیستی و ۱۲ موسسه هم از زیرمجموعه نیروی انتظامی و کمیته امداد  امام خمینی (ره)  در شهرستان میبد فعالیت دارند .

هم اکنون ۲ هزار و ۲۰۰ نفر هم  زیرپوشش بهزیستی شهرستان هستند که از حمایت‌ها و خدمات معیشتی و درمانی این  نهاد حمایتی استفاده می‌کنند.

مرکز شهرستان ۱۰۵هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.

سرخط اخبار بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامتبسته ماندگاری پرستاران به زودی اجرایی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس عبادی در نشست شورای هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، افزود: به دستور رئیس جمهور، لایحه حمای...

بهداشت و سلامتکدام مراکز مجاز به ارائه خدمات زالودرمانی هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، مریم مشهود گفت: متأسفانه مشاهده می‌شود افرادی به صورت مستقیم زالو را از طریق فضای مجازی یا سایر ت...

بهداشت و سلامتبرنامه سلامت خانواده؛ موازی کاری یا ایده ای نو!

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سلامت مناسبتی است که سالانه در اردیبهشت ماه، برای ترویج مفاهیم کلیدی سلامت و گفتمان‌سازی در ج...

بهداشت و سلامتغذاهای دریایی خطر قرارگیری در معرض مواد شیمیایی را افزایش می دهند

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از هلث لاین، یک مطالعه جدید نشان داد افرادی که به طور منظم غذاهای دریایی می‌خورند ممکن است خ...