۵ واحد صنفی متخلف در سردشت پلمب شد - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

۵ واحد صنفی متخلف در سردشت پلمب شد

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سردشت گفت: پنج‌ واحد صنفی در شهر سردشت به دلیل رعایت‌ نکردن مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا پلمب شد.

حامد رمضانی روز سه‌شنبه اظهار داشت: در جریان گشت مشترک بازرسان اتاق اصناف، اداره صنعت، معدن و تجارت با همکاری نیروی انتظامی شهرستان این واحدهای صنفی با وجود دریافت تذکرات و اخطارهای قبلی اقدام به بازگشایی واحدهای صنفی خود کرده بودند.

وی با بیان اینکە همه واحدهای صنفی همکاری لازم را در راستای پیشگیری از شیوع کرونا داشته و از بازگشایی مغازەها خودداری کردند، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف و فعالیت واحدهای صنفی مراتب را به شماره تلفن های ۱۲۴ و ۴۴۳۳۴۴۹۰ اطلاع دهند.

وی اضافه کرد: واحدهای صنفی عرضه‌کننده کالاهای ضروری و اساسی مردم مانند نانوایی‌ها، خواربارفروشی‌ها، سوپرمارکت‌ها، میادین میوه و تره‌بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای خدمات‌رسانی به مردم باز و مشغول انجام فعالیت در روزهای تعطیلات نوروز هستند اما سایر واحدهای صنفی تا ۱۵ فروردین تعطیل خواهد بود.

رییس اداره صنعت معدن و تجارت سردشت با اشاره به احتمال افزایش تعداد بیماران مشکوک مبتلا به کرونا، از شهروندان درخواست کرد تا با پیوستن به پویش ۲۹۱۴ و ماندن در منزل تا ۱۴ فروردین‌ماه، در زمینه قطع زنجیره این بیماری واگیر مشارکت جدی داشته باشند.

اتاق اصناف سردشت در قالب ۱۱ اتحادیه شامل قالیبافان و بافندگان، قهوه داران و اغذیه فروشان، فروشندگان لوازم خانگی، عکاسان و طلافروشان، قنادان و نانوایان، مصالح ساختمانی و جوشکاران، آرایشگران و خیاطان، مشاورین املاک و اتومیبل، فروشندگان کیف و کفش و پارچه، لوازم یدکی و خدمات فنی خودرو فعالیت می کنند.

بیماری کرونا قابل پیشگیری است و به‌ راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد؛ ویروس کرونا دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا دو هفته دارد و همین امر موجب شده‌ تا زمانی که علایمی‌ چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکرده و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان احساس نکنند.

سرخط اخبار بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامتبسته ماندگاری پرستاران به زودی اجرایی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس عبادی در نشست شورای هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، افزود: به دستور رئیس جمهور، لایحه حمای...

بهداشت و سلامتکدام مراکز مجاز به ارائه خدمات زالودرمانی هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، مریم مشهود گفت: متأسفانه مشاهده می‌شود افرادی به صورت مستقیم زالو را از طریق فضای مجازی یا سایر ت...

بهداشت و سلامتبرنامه سلامت خانواده؛ موازی کاری یا ایده ای نو!

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سلامت مناسبتی است که سالانه در اردیبهشت ماه، برای ترویج مفاهیم کلیدی سلامت و گفتمان‌سازی در ج...

بهداشت و سلامتغذاهای دریایی خطر قرارگیری در معرض مواد شیمیایی را افزایش می دهند

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از هلث لاین، یک مطالعه جدید نشان داد افرادی که به طور منظم غذاهای دریایی می‌خورند ممکن است خ...