سعید رحمانی، در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در ارزیابی عملکرد دستگاهها بر اساس شاخصهای عمومی و اختصاصی و اصلاح نظام اداری در سال ۱۴۰۱ سازمان بیمه سلامت ایران حائز رتبه اول در مجموعه سازمانهای تابعه وزارت بهداشت شد.
وی گفت: ارزیابی عملکرد دستگاهها در سال ۱۴۰۱ بر اساس شاخصهای عمومی و اختصاصی انجام شد که شاخصهای عمومی شامل ۳ محور، ۱۱ معیار، ۳۹ شاخص و ۱۰۱ سنجه و به طور مشترک برای همه دستگاهها و ناظر به نحوه حکمرانی و اداره دستگاهها، و شاخصهای اختصاصی ناظر به مأموریت و اهداف دستگاهها است.
رحمانی ادامه داد: سازمان بیمه سلامت ایران برای دومین سال متوالی در مجموع امتیازات شاخصهای عمومی و اختصاصی حائز رتبه اول در مجموعه سازمانهای تابعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شد.
وی، رویکرد حمایت حداکثری مدیرعامل سازمان بیمه سلامت و تلاش و همکاری مدیران و تمامی کارکنان را دو عامل مهم و اساسی در کسب این موفقیت عنوان کرد.
مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران، با تبریک این موفقیت به مدیرعامل، مدیران و کارکنان سازمان بیمه سلامت ایران اظهار امیدواری کرد، با تداوم همکاری و همدلی شاهد بهبود مستمر فرآیندها و خدمات و ارتقا سطح رضایتمندی بیمه شدگان و سایر ذی نفعان باشیم.