به گزارش خبرگزاری مهر، سیدحیدر محمدی، در بازدید از روند ارائه خدمات در میز خدمت سازمان غذا و دارو، تصریح کرد: با تلاشهای صورت گرفته اکثر خدمات مورد نیاز شرکتها، مراجعین و حتی بیماران از طریق سامانههای سازمان غذا و دارو قابل انجام و پیگیری است.
وی با اشاره به کاهش چشمگیر مراجعان حضوری به این سازمان و تسریع در انجام امور، افزود: شرکتها و ذی نفعان از طریق سامانه میز خدمت یا تیکتینگ میتوانند مسائل خود را به صورت برخط پیگیری کنند.
محمدی خاطرنشان کرد: همچنین بیماران میتوانند برای تهیه داروهای تک نسخهای، بدون نیاز به مراجعه، به راحتی در سامانه میز خدمت ثبتنام و با بارگذاری مدارک و تأیید آن توسط کارشناسان، داروی خود را از داروخانه معرفی شده تهیه کنند.