۴۹۰ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران زنجانی پرداخت شد - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان:

۴۹۰ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران زنجانی پرداخت شد

ایزدی، مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان با بیان اینکه مطالبات گندمکاران درکمترین زمان پرداخت می‌شود، گفت: ارزش ریالی گندم خریداری شده ۷۱۳ میلیارد تومان و تاکنون ۴۹۰ میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان پرداخت شده است.

محمد ایزدی در گفتگو با خبرنگار بازار به خرید گندم تضمینی و توافقی از کشاورزان زنجانی اشاره کرد و گفت: از ۱۵ خردادماه تاکنون ۳۱۶ هزار تن گندم از کشاورزان زنجان خریداری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰درصد افزایش دارد.

وی با بیان اینکه مطالبات گندم‌کاران درکمترین زمان پرداخت می‌شود، اظهار کرد: ارزش ریالی گندم خریداری شده استان ۷۱۳ میلیارد تومان است که تاکنون ۴۹۰ میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان پرداخت شده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان گفت: در مجموع ۷۰ درصد از مطالبات گندمکاران استان پرداخت شده است.

ایزدی با بیان اینکه ۳۵ مرکز برای خرید گندم از کشاورزان زنجان پیش بینی شده است و تمام این مراکز فعال هستند، تاکید کرد: این استان در خرید گندم از کشاورزان رتبه نهم کشوری را دارد.

وی با بیان اینکه این زنجان مازاد برنیاز گندم تولید و به استان‌های دیگر هم ارسال می کند، ابراز داشت: پیش بینی تولید گندم در استان امسال ۴۴۵ هزار تن است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان، کیفیت گندم استان نسبت به سال های گذشته را بسیار مطلوب اعلام کرد و یاد آور شد: جشن خرید گندم در استان طی شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد.

سرخط اخبار کشاورزی

کشاورزیاعلام نرخ هر کیلو گرم گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای تره بار

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر کیلو گرم گوشت بوقلمون از سوی سازمان مدیریت میادین و تره بار میوه و تره بار اعلام شد. هر ک...

کشاورزیهر کیلوگرم رطب مضاعفی ۹۰هزار تومان در میادین تره بار عرضه می شود

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین قیمت خرما در میادین و بازارهای میوه و تره بار از سوی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهر...

کشاورزیلزوم درخواست گواهی بهداشت گیاهی هنگام خرید نهال

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه موحدخواه، مدیر دفتر تهیه و تدوین ضوابط، استانداردها و برنامه‌های کنترل سازمان حفظ نباتات کش...

کشاورزینوروزگاه عشایری، فرصتی برای تجربه زندگی عشایر

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی میزبان، معاون سازمان امور عشایر ایران با اشاره به اهمیت هرچه بیشتر آشنا شدن عموم مردم با ابع...