آمریکا| ابتلای ۶۲۰۰۰ پزشک و پرستار به کرونا - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

آمریکا| ابتلای ۶۲۰۰۰ پزشک و پرستار به کرونا

پزشک امریکایی

طبق بررسی مقامات پزشکی در آمریکا، تاکنون ۶۲ هزار پرستار, پزشک و کادر درمانی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش اکودام به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا؛ “مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری” در آمریکا (CDC) روز سه‌شنبه اعلام کرد که تاکنون ۶۲ هزار پزشک, پرستار و کارمند مراکز مراقبت‌های بهداشتی در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده‌ اند و از این تعداد, ۲۹۱ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

پایگاه خبری “NBC” نوشت, آخرین باری که این مرکز از ابتلای پزشکان و پرستاران به ویروس کرونا خبر داده، ۶ هفته پیش در ۱۷ آوریل بود؛ در آن زمان ابتلای ۹ هزار و ۲۸۲ نفر ثبت شده بود.

اکنون در گزارش جدید مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری در آمریکا از افزایش ۵۲ هزار ابتلا به ویروس کرونا در میان کادر پزشکی آمریکا خبر داده شده است؛ آمار ثبت شده از ابتلای ۶۲ هزار و ۳۴۴ نفر خبر می‌دهد.

در گزارشی که ماه آوریل ارائه شده بود، میانگین سنی مبتلایان ۴۲ سال بود که سه چهارم از آنان را زنان تشکیل می‌دانند؛ در گزارش جدید این آمار و اطلاعات ارائه نشده است.

این مرکز با آزمایش ۱.۳ میلیون پزشک و پرستار در سطح کشور آمریکا این آمار را ثبت کرده است؛ طبق گفته مقامات پزشکی آمریکا این احتمال وجود دارد که تعداد مبتلایان در کادر درمانی بسیار بیشتر از آمار ثبت شده باشد.

تاکنون یک میلیون و ۷۲۵ هزار و ۲۷۵ نفر در کشور آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد, ۱۰۰ هزار و ۵۷۲ نفر جان خود را از دست داده‌ اند.

سرخط اخبار بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامتبسته ماندگاری پرستاران به زودی اجرایی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس عبادی در نشست شورای هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، افزود: به دستور رئیس جمهور، لایحه حمای...

بهداشت و سلامتکدام مراکز مجاز به ارائه خدمات زالودرمانی هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، مریم مشهود گفت: متأسفانه مشاهده می‌شود افرادی به صورت مستقیم زالو را از طریق فضای مجازی یا سایر ت...

بهداشت و سلامتبرنامه سلامت خانواده؛ موازی کاری یا ایده ای نو!

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سلامت مناسبتی است که سالانه در اردیبهشت ماه، برای ترویج مفاهیم کلیدی سلامت و گفتمان‌سازی در ج...

بهداشت و سلامتغذاهای دریایی خطر قرارگیری در معرض مواد شیمیایی را افزایش می دهند

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از هلث لاین، یک مطالعه جدید نشان داد افرادی که به طور منظم غذاهای دریایی می‌خورند ممکن است خ...