دوشرکت پیشرو کاپکو و استیونز در زمینه ارایه فناوری دیجیتال در حوزه خدمات مالی، طی یک قرار داد سه ساله با یکدیگر همکاری می کنند.
سایت «آی بی اس اینتلیجنس» در گزارشی نوشت: شرکت کاپکو(Capco)، یک مشاور جهانی در زمینه مدیریت و فناوری، اعلام کرده است که این شرکت برای ارتقاء تحقیقات و آموزش پشتیبانی از الزامات تکنولوژیکی صنعت خدمات مالی، با همکاری موسسه فناوری استیونز (Stevens)، یک دانشگاه تحقیقاتی فناوری در نیوجرسی، وارد یک همکاری سه ساله شده است که تحت این همکاری قرار است، کاپکو در زمینه توسعه برنامه گواهینامه در تجزیه و تحلیل مالی، توسعه تحقیقات در صنعت، بهره گیری از فرصت های استخدام دانشجویی در حوزه پیشرفته، حمایت از این موسسه از طریق بورس های تحصیلی و دسترسی به مرکز سیستم های مالی هانلون استیونز (آزمایشگاه های هانلون) کمک کند.
گفته می شود که آزمایشگاه های هانلون دارای فن آوری پیشرفته و در زمینه فناوری مالی و و تصویر سازی داده ها هستند که برای بانک ها، رگولاتور ها و سرمایه گذاران که باید تصمیم گیری را براساس حجم دادها بزرگ ” اتخاذ کنند، بسیار مهم است.
لنس لوی، مدیر عامل شرکت کاپکو معتقد است که مشارکت کاپکو با استیونز، یکی از مؤسسات برتر فناوری تحقیقاتی جهان، تحول دیجیتالی را در صنعت خدمات مالی تقویت خواهد کرد و به مشتریان ما کمک می کند تا از فناوری نوآورانه برای حل مسائل جهانی تجارت خود استفاده کنند. ما از فرصت هایی که این امر برای کاپکو به وجود می آورد، برای محققان استیونز و به ویژه مشتری های مان که از تحقیقات پیشرفته در راه حل های فناوری نوآورانه و فناوری پیشرفته روز صنعت خدمات مالی بهره مند می شوند، هیجان زده هستیم.
راه حل های نوآورانه در خدمات مالی محقق می شود
طبق این توافق نامه، کاپکو از تخصص و تحقیقات استیونز در زمینه فناوری های کوانتومی، هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، محاسبات و امنیت با کارایی بالا، بلاک چین و پردازش زبان طبیعی یا NLP برای دگرگونی مشخصات دیجیتال مشتریان خود استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، موسسه تحقیقاتی و کاپکو توانایی ایجاد راه حل های نوآورانه را برای مشتریانی که با مشکلات پیچیده ای روبرو هستند افزایش می دهد.
یکی از پروژه های این موسسه، (Stevens High Frequency Trading (SHIFT، یک پلتفرم شبیه سازی پیشرفته در بازار است که رفتار در زمان واقعی و معامله با فرکانس بالا را به یک معامله خودکار مدرن تبدیل می کند. کاپکو مشتاقانه منتظر است تا به این بستر دسترسی پیدا کند تا بتواند استراتژی های معاملاتی الگوریتمی و سایر برنامه های نرم افزاری در نظر گرفته شده برای ارتباط مستقیم به بازار، انجام پیش بینی ها برای رویدادهای خاص را آزمایش کند و اقدامات نظارتی بالقوه را برای کنترل یا نظارت بر الگوهای فعالیت بازار مشخص کند.
جورج کالهون، مدیر مرکز سیستم های مالی هانلون و دانشجوی برنامه کمیت مالی در استیونز گفت: کاپکو با برخی از بزرگترین بازیکنان صنعت خدمات مالی رابطه معناداری دارد. به همراه کاپکو، ما می خواهیم تحقیقاتی را انجام دهیم که ارزیابی کند چگونه فن آوری های جدید و نوظهور به تغییر روش مدیریت ریسک، بهینه سازی پورتفوی، و اجرای استراتژی های معاملاتی به صورت معاملات فرکانس بالا و خودکار (الگوریتمی)، ادامه می دهد.
کاپکو همچنین به عنوان شرکت مشاوره در کمیته فینتک بنیاد ملی علوم استیونز منصوب شده است و برای ابتکارات تحقیقاتی مختلف در استیونز و در سراسر صنعت خدمات مالی همکاری خواهد کرد. کاپکو یک مشاوره مدیریت جهانی با تمرکز در خدمات مالی از جمله بانکداری و پرداخت، مدیریت دارایی، بازارهای سرمایه است.