توزیع ۱۰۰ هزار ماسک برای مقابله با شیوع بیماری کرونا در داروخانه‌ها - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

توزیع ۱۰۰ هزار ماسک برای مقابله با شیوع بیماری کرونا در داروخانه‌ها

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان گفت: ۱۰۰هزار ماسک برای مقابله با شیوع بیماری کرونا در داروخانه‌های آبادان، خرمشهر و شادگان توزیع شد.

حسین عیسی‌زاده دریس رییس اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان روز یکشنبه گفت: با هماهنگی اداره صمت و انجمن داروسازان آبادان تعداد ۱۰۰ هزار ماسک از خارج استان خوزستان تهیه و در داروخانه‌های آبادان، شادگان و خرمشهر توزیع شد.

او افزود: این ماسک‌ها با قیمت هر عدد ۲۵ تا ۲۸ هزار ریال در داروخانه‌ها عرضه می شود تا نیاز اهالی این سه شهرستان به ماسک برطرف شود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان با بیان اینکه توزیع این تعداد ماسک‌ بر اساس مصوبه ستاد مقابله با ویروس کرونا و ستاد تنظیم بازار این شهرستان‌ها به قیمتی مناسب انجام شده است گفت: این محصول در سطح سه شهرستان با اولویت بیمارستان‌ها و مراکز درمانی توزیع می‌شود.

عیسی‌زاده دریس تصریح کرد:این سازمان در راستای انجام مسوولیت‌ اجتماعی و تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز کادر پزشکی درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها و مردم جنوب غرب استان خوزستان اقدام به تامین ماسک کرده است.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند هستند.

سرخط اخبار بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامتبسته ماندگاری پرستاران به زودی اجرایی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس عبادی در نشست شورای هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، افزود: به دستور رئیس جمهور، لایحه حمای...

بهداشت و سلامتکدام مراکز مجاز به ارائه خدمات زالودرمانی هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، مریم مشهود گفت: متأسفانه مشاهده می‌شود افرادی به صورت مستقیم زالو را از طریق فضای مجازی یا سایر ت...

بهداشت و سلامتبرنامه سلامت خانواده؛ موازی کاری یا ایده ای نو!

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سلامت مناسبتی است که سالانه در اردیبهشت ماه، برای ترویج مفاهیم کلیدی سلامت و گفتمان‌سازی در ج...

بهداشت و سلامتغذاهای دریایی خطر قرارگیری در معرض مواد شیمیایی را افزایش می دهند

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از هلث لاین، یک مطالعه جدید نشان داد افرادی که به طور منظم غذاهای دریایی می‌خورند ممکن است خ...