کشف مواد ضدعفونی احتکار شده از شرکت تولیدی در همدان - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

کشف مواد ضدعفونی احتکار شده از شرکت تولیدی در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی چهار هزار و ۸۰۰ عدد محلول ضدعفونی کننده احتکار شده را از یک شرکت تولیدی در این استان کشف کردند.

سردار بخشعلی کامرانی صالح  روز چهارنشبه در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: با توجه به نیاز مردم به محلول ضدعفونی کننده و سوء استفاده بعضی از افراد در این خصوص، ماموران پلیس امنیت عمومی از وجود مواد ضدعفونی کننده احتکارشده در یک شرکت تولیدی مطلع و رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی با کشف محلول ضد عفونی کننده از این محل یک متهم را دستگیر کردند که پرونده به همراه متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال شد.

فرمانده انتظامی اسدآباد نیز اظهارداشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ شهرستان مبنی بر وقوع یک فقره تصادف واژگونی در محور روستایی اسدآباد به روستای “ملحمدره “، بی درنگ ماموران گشت کلانتری ۱۱ در محل حادثه حاضر شدند.

سرهنگ افشین یاری افزود: طبق بررسی عوامل گشت کلانتری ۱۱، یک دستگاه خودرو سواری سمند از سمت اسدآباد به طرف روستای ملحمدره در حال حرکت بود که به دلیل ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه و تخطی از سرعت مطمئنه، این خودرو واژگون می شود.

وی اضافه کرد: در این سانحه راننده ۲۹ ساله خودرو سواری سمند در دم جان باخته و سرنشین آن مصدوم شد که فرد مجروح توسط خودروهای عبوری به بیمارستان “قائم” اسدآباد منتقل شد.

کشف ۲۰ راس دام قاچاق در ملایر

فرماند انتظامی ملایر گفت: ماموران مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی ملایر، با کنترل مسیرهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان، به یک دستگاه خودرو مشکوک شدند و آن را جهت بررسی دقیق تر متوقف کردند.

سرهنگ محمد باقر سلگی افزود: در بازرسی به عمل آمده از این خودرو که مجوز حمل احشام را نداشت، ۲۰ راس گوسفند به ارزش تقریبی ۵۰ میلیون تومان کشف و یک متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.

دستگیری سارقان در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: ماموران گشت کلانتری ۱۵ در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی این شهرستان، ۲ سارق را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

سرهنگ جمشید باقری افزود: پس از انتقال متهمان به کلانتری و بررسی دقیق موضوع توسط عوامل تجسس و بازبینی فیلم های سرقت، مشخص شد که سارقان در چند روز گذشته اقدام به سرقت وسایل داخل خودرو در حوزه کلانتری ۱۵ کردند و هرکدام جداگانه اموالی را از خودروهای شاکیان به سرقت بردند.

سرهنگ باقری بیان کرد: به دنبال بازجویی های پلیسی، متهمان به سرقت این اموال اعتراف کردند که با هماهنگی قضایی در بازرسی از منزل آنها تعدادی اموال مسروقه کشف شد.

سرخط اخبار بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامتبسته ماندگاری پرستاران به زودی اجرایی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس عبادی در نشست شورای هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، افزود: به دستور رئیس جمهور، لایحه حمای...

بهداشت و سلامتکدام مراکز مجاز به ارائه خدمات زالودرمانی هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، مریم مشهود گفت: متأسفانه مشاهده می‌شود افرادی به صورت مستقیم زالو را از طریق فضای مجازی یا سایر ت...

بهداشت و سلامتبرنامه سلامت خانواده؛ موازی کاری یا ایده ای نو!

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سلامت مناسبتی است که سالانه در اردیبهشت ماه، برای ترویج مفاهیم کلیدی سلامت و گفتمان‌سازی در ج...

بهداشت و سلامتغذاهای دریایی خطر قرارگیری در معرض مواد شیمیایی را افزایش می دهند

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از هلث لاین، یک مطالعه جدید نشان داد افرادی که به طور منظم غذاهای دریایی می‌خورند ممکن است خ...