توزیع ۲۰۰ هزار ماسک توسط گروه‌های جهادی در سیستان و بلوچستان - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان خبر داد:

توزیع ۲۰۰ هزار ماسک توسط گروه‌های جهادی در سیستان و بلوچستان

زاهدان- مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: بیش‌از ۲۰۰ هزار عدد ماسک در ۴۷ کارگاه توسط گروه‌های جهادی در این استان تولید و در بین اقشار مختلف جامعه توزیع شده است.

به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، علی اکبر جعفری اظهار داشت: ضدعفونی معابر شهری و اماکن عمومی برای مقابله با ویروس کرونا از اولویت‌های گروه‌های جهادی در مناطق مختلف سیستان و بلوچستان است.

وی ادامه داد: ۳۴۰ هزار و ۸۱۱ لیتر مواد ضدعفونی کننده در اجرای رزمایش مشترک بیولوژیکی با قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور که همچنان در سیستان و بلوچستان تا ریشه کنی کرونا ادامه دارد نیز تولید، توزیع و در ضدعفونی کردن معابر بکار برده شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: گروه‌های جهادی بسیج سازندگی با همکاری قرارگاه قدس در هفت رزمایش مشترک تاکنون ۱۳ هزار و ۶۱۹ باب مدرسه، مکان مذهبی و معابر عمومی را گندزدایی و ضدعفونی کرده‌اند.

وی افزود: هم‌اینک ۹۴۴ گروه جهادی تخصصی (درمانی و بهداشتی) و عمومی شامل گروه‌های چهار تا ۳۰ نفره با تجهیز تمامی امکانات و بکارگیری ۲۸ هزار و ۴۵ نفر عضو اعم از شیعه و سنی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان فعالیت می‌کنند.

جعفری به ضدعفونی کردن بیش‌از ۱۷ هزار بوستان و معابر خیابانی اشاره کرد و اظهار داشت: توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی، استفاده از کاروان‌های موتوری برای گندزدایی مجتمع‌ها و سطح شهر، استفاده از کارواش‌های برقی مدرن از دیگر اقدامات گروه‌های جهادی در این مدت بوده است.

وی بیان کرد: آموزش چهره به چهره عمومی به بیش‌از ۱۶۴ هزار نفر یکی دیگر از اقدامات مؤثر در راستای پیشگیری از ویروس منحوس کروناست.

سرخط اخبار بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامتبسته ماندگاری پرستاران به زودی اجرایی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس عبادی در نشست شورای هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، افزود: به دستور رئیس جمهور، لایحه حمای...

بهداشت و سلامتکدام مراکز مجاز به ارائه خدمات زالودرمانی هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، مریم مشهود گفت: متأسفانه مشاهده می‌شود افرادی به صورت مستقیم زالو را از طریق فضای مجازی یا سایر ت...

بهداشت و سلامتبرنامه سلامت خانواده؛ موازی کاری یا ایده ای نو!

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سلامت مناسبتی است که سالانه در اردیبهشت ماه، برای ترویج مفاهیم کلیدی سلامت و گفتمان‌سازی در ج...

بهداشت و سلامتغذاهای دریایی خطر قرارگیری در معرض مواد شیمیایی را افزایش می دهند

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از هلث لاین، یک مطالعه جدید نشان داد افرادی که به طور منظم غذاهای دریایی می‌خورند ممکن است خ...