واحدهای صنفی بی‌اعتنا به کرونا در اسدآباد پلمب شدند - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

واحدهای صنفی بی‌اعتنا به کرونا در اسدآباد پلمب شدند

رییس کمیسیون بازرسی و نظارت اتاق اصناف اسدآباد از پلمب ۸۳ واحد صنفی متخلف در این شهر خبر داد و گفت: صاحبان این صنوف از مقررات ستاد پیشگیری از کرونا سرپیچی کرده و در این ایام فعالیت می‌کردند.

موسی رضا غفاریان روز سه شنبه اظهار داشت: این واحدهای متخلف جزو مغازه های غیرضروری بودند که بی توجه به سلامت مردم اسدآباد در ایام شیوع کرونایی باز بودند که در اقدامی قاطع از سوی مسوولان پلمب شدند.

وی با اشاره به شدت بازرسی ها در این ایام گفت: ۱۸ شکایت مردمی از واحدهای صنفی به دست ما رسیده و تاکنون  ۳۵ واحد صنفی هم جریمه شده اند.

رییس کمیسیون بازرسی و نظارت اتاق اصناف اسدآباد علاوه بر بازار، دفاتر بیمه و واحدهای خدماتی بین راهی نیز تعطیل هستند که به عملکرد آنها نیز نظارت می شود.

غفاریان خاطرنشان کرد: واحدهای لبنیاتی سنتی که محصول پاستوریزه تولید می کنند و برای اینکار مجوز دریافت کرده اند، مجاز به فعالیت هستند و فعالیت بقیه اصناف مشابه غیرقانونی است.

به گفته وی بازار اسدآباد تا روز  ۲۲ فروردین تعطیل است.

به گفته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۴۴ هزار و ۶۰۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲ هزار و ۸۹۸ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۴ هزار و ۶۵۶ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

سرخط اخبار اقتصاد و بازار

اقتصاد و بازار۲۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک ترخیص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن کریمی سنجری مدیر طرح خودروهای برقی وزارت صنعت معدن تجارت در مصاحبه با رادیو گفت: در حال حاضر ...

اقتصاد و بازار«زیرساخت و انرژی» مشکل اصلی صنایع استان سمنان است

عباس علی آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در حاشیه سفر به سمنان به همراه هیأت دولت سیزدهم ضمن بیان اینکه صنعت مزیت اصلی ...

اقتصاد و بازارعراق؛ شریک تجاری همیشگی ایران/ پیش بینی رشد ۱۵ درصدی صادرات

به گزارش خبرنگار مهر، کارشناسان اقتصادی معتقدند که صدور کالا به کشورهای همسایه در تجارت خارجی هر کشوری از جایگاه ویژه ای...

اقتصاد و بازارارائه مجوزهای ترخیص کالا از طریق سامانه یکپارچه

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا کاظمی مشاور رئیس کل گمرک ایران، گفت: به استناد تبصره (۱) ماده (۳) آئین نامه اجرایی ماده ۵ ...