تولید روزانه ۲۵۰ کیلو آبمیوه برای بیماران کرونایی در قم - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
به همت نیروهای جهادی انجام می‌شود؛

تولید روزانه ۲۵۰ کیلو آبمیوه برای بیماران کرونایی در قم

مسئول بخش تدارکات بیمارستان فرقانی قم گفت:نیروهای جهادی روزانه ۲۵۰ کیلوگرم آبمیوه برای توزیع در ۲ بیمارستان قم تولید می‌کنند.

علی قجری،مسئول بخش تدارکات بیمارستان فرقانی قم اظهار کرد: ۲۰۰ نیروی جهادی طلبه که داوطلبان هیئتی و دانشجو نیز آنان را همراهی می‌کنند در سه شیفت برای تولید آمیوه در بیمارستان فرقانی قم فعالیت دارند.

او افزود: ۲۵ نفر با کمک خیرین، روزانه ۲۵۰ کیلو آبمیوه که حدود ۷۰۰ بطری می‌شود را برای یک شیفت کادر درمانی، جهادی و خدماتی و بیماران کرونایی در دو بیمارستان فرقانی و کامکار تهیه می‌کنند.

مسئول بخش تدارکات بیمارستان فرقانی قم گفت: نیروهای جهادی با کادر بیمارستانی در هر شیفت حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ نفر هستند و ما نذرهای مردمی را میان بیماران، پزشکان، پرستاران توزیع می‌کنیم.

او در مورد نیاز بیماران کرونایی نیز اظهار داشت: بیماران کرونا برای بهتر شدن حالشان باید مایعات بخصوص آبمیوه بخورند و سیب و هویج مهمترین نیاز است که برای سلامتی آنها مفید است.

قجری ادامه داد: بیمارستان برای کادر درمانی و جهادی سه وعده غذا تدارک دیده است و اگر خیرین کمک کنند، میان وعده هم داده می‌شود.

تولید روزانه ۲۵۰ کیلو آبمیوه برای بیماران کرونایی در قم

او عنوان کرد: برخی هیئتی‌هایی که مراسم‌ها را تعطیل کردند، هزینه آن را برای بیمارستان می‌فرستند و موکب داران اربعین هم پای کار آمدند و برخی کارخانه داران و مردم هم کمک می‌کنند.

مسئول بخش تدارکات بیمارستان فرقانی قم بیان کرد: ما گروه‌های جهادی را تشکیل دادیم و یک گروه در بیمارستان و گروه دیگر ماسک تولید می‌کنند و عده‌ای از نیروهای جهادی و هیئتی با همکاری بسیج و نیروهای داوطلب ضدعفونی کردن شهر را به عهده گرفته‌اند و گروهی هم با کمک خیرین در حال تهیه بسته‌های غذایی برای نیازمندان هستند.

سرخط اخبار بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامتبسته ماندگاری پرستاران به زودی اجرایی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس عبادی در نشست شورای هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، افزود: به دستور رئیس جمهور، لایحه حمای...

بهداشت و سلامتکدام مراکز مجاز به ارائه خدمات زالودرمانی هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، مریم مشهود گفت: متأسفانه مشاهده می‌شود افرادی به صورت مستقیم زالو را از طریق فضای مجازی یا سایر ت...

بهداشت و سلامتبرنامه سلامت خانواده؛ موازی کاری یا ایده ای نو!

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سلامت مناسبتی است که سالانه در اردیبهشت ماه، برای ترویج مفاهیم کلیدی سلامت و گفتمان‌سازی در ج...

بهداشت و سلامتغذاهای دریایی خطر قرارگیری در معرض مواد شیمیایی را افزایش می دهند

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از هلث لاین، یک مطالعه جدید نشان داد افرادی که به طور منظم غذاهای دریایی می‌خورند ممکن است خ...