خرید مجازی از بازارهای روزکوثر اصفهان فعال شد - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری اصفهان:

خرید مجازی از بازارهای روزکوثر اصفهان فعال شد

اصفهان - مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: سامانه خرید غیرحضوری از بازارهای روز کوثر در ایام نوروز فعال شد.

محمد مجیری  با اعلام اینکه سامانه خرید غیر حضوری از بازارهای روزکوثر در ایام نوروز ۹۹ فعال شد، اظهار داشت: فعال شدن سامانه درخواست غیر حضوری ۳۵۵۳ ثبت سفارشات بازارهای روز کوثر، به منظور رفاه حال شهروندان و قرنطینه خانگی در ایام نوروز ۹۹ سامانه تلفنی بازارهای روز کوثر از امروز آماده دریافت سفارشات شهروندان است.

وی افزود: با توجه به لزوم رعایت مسائل بهداشتی و شیوع ویروس همه گیر کرونا و درخواست های مردمی مبنی بر سفارشات غیر حضوری این امکان فراهم شده است و دیگر نیازی به الزام حضور افراد به بازارهای روز کوثر نیست هر چند ممانعتی از حضور افراد با رعایت مسائل بهداشتی به بازارهای روز کوثر انجام نمی شود.

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهروندان می توانند لیست نیازهای خود از بازارهای روز کوثر را با مشخصات کامل به صورت تلفنی به اپراتور های مربوطه اعلام و سپس اپراتورها بر اساس منطقه سکونت افراد کالاهای مورد نیاز را به نزدیک ترین بازار روزکوثر اعلام می کنند.

وی ادامه داد: پس از تهیه کالاهای مورد نیاز متقاضیان، سفارشات از طریق پیک موتوری در منازل تحویل و هزینه آن نیز همزمان با تحویل تسویه می شود.

مجیری تاکید کرد: در این روزهای پایان سال پیشگیری از تجمع و تراکم شهروندان در بازارهای کوثر می تواند یک اقدام پیشگیرانه برای ابتلا به ویروس کرونا باشد که نیاز حضور به خصوص افراد سالمند را به این اماکن کاهش می دهد.

وی در پایان ساعات کار این سامانه تلفنی را همه روزه تا پایان ۱۵ فرودین ماه اعلام کرد و گفت: ساعات کار سامانه ثبت سفارشات خرید از بازارهای روز کوثر از ساعت ۸ صبح تا ۶ بعد از ظهر است.

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه به جز کوثر شماره ۹ که به مواد پروتویینی اختصاص دارد، تمام بازارهای روز کوثر در ایام عید باز است، گفت: به جز روزهای اول و دوم و سیزدهم فروردین ماه به صورت حضوری اماده ارائه خدمات است اما در این شرایط توصیه می شود شهروندان با خرید از طریق سامانه حتی در ساعات و روزهای تعطیل سفارشات خرید را انجام دهند.

وی بیان داشت: بازار روز کوثر شماره ۱۵ در منطقه پینارت آماده بهره برداری است؛ این بازار با توجه به شیوع کرونا قرار بود در اسفندماه به بهره برداری برسد که پس از طی شدن این بحران در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

سرخط اخبار اقتصاد و بازار

اقتصاد و بازار۲۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک ترخیص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن کریمی سنجری مدیر طرح خودروهای برقی وزارت صنعت معدن تجارت در مصاحبه با رادیو گفت: در حال حاضر ...

اقتصاد و بازار«زیرساخت و انرژی» مشکل اصلی صنایع استان سمنان است

عباس علی آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در حاشیه سفر به سمنان به همراه هیأت دولت سیزدهم ضمن بیان اینکه صنعت مزیت اصلی ...

اقتصاد و بازارعراق؛ شریک تجاری همیشگی ایران/ پیش بینی رشد ۱۵ درصدی صادرات

به گزارش خبرنگار مهر، کارشناسان اقتصادی معتقدند که صدور کالا به کشورهای همسایه در تجارت خارجی هر کشوری از جایگاه ویژه ای...

اقتصاد و بازارارائه مجوزهای ترخیص کالا از طریق سامانه یکپارچه

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا کاظمی مشاور رئیس کل گمرک ایران، گفت: به استناد تبصره (۱) ماده (۳) آئین نامه اجرایی ماده ۵ ...