عرضه ذخایر راهبردی در صورت افزایش غیرمنطقی قیمت گوشت - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
در صورت عرضه گوشت گرانتر از نرخ تعیین شده

عرضه ذخایر راهبردی در صورت افزایش غیرمنطقی قیمت گوشت

مدیر عامل شرکت امور دام: اگر قیمت خرید گوساله زنده از ۲۷ هزار تومان فراتر رود، ذخایر راهبردی گوشت را وارد بازار می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از وزارت صنعت؛ مدیر عامل شرکت پشتیبانی و امور دام گفت: اگر قیمت خرید گوساله زنده از سطح عادلانه تعیین شده یعنی حاشیه بازار محدوده ۲۷ هزار تومان فراتر رود، ذخایر راهبردی گوشت را وارد بازار می‌کنیم.
آقای حسن عباسی معروفان با اشاره به وضعیت مطلوب تولید گوشت در کشور افزود: برنامه‌ریزی دقیقی در ستاد تنظیم بازار با هدف حمایت از روند تولید و همچنین بازار مصرف و سفره مردم اجرایی شده است و امروز نتایج این برنامه ریزی در بازار گوشت کشور به چشم می‌آید.
وی گفت: خوشبختانه قیمت گوشت کاهش قابل توجهی را در بازار تجربه کرده است و حجم تولید نیز نشان می‌دهد ادامه این روند مانع از بروز هر گونه مشکلی در بازار خواهد شد.
عباسی معروفان اطمینان داد بازار گوشت شب عید با هیچ مشکلی مواجه نباشد.
به گفته وی برخورد با قاچاق خروجی دام با شدت در دستور کار است.
معروفان تاکید کرد: بازار گوشت در وضعیتی مناسب قرار دارد و بی‌تردید کسانی که قصد دلالی دارند بی‌تردید با زیان مواجه خواهند شد.
مدیر عامل شرکت پشتیبانی و امور دام با اشاره به اینکه عرصه ذخایر راهبردی تا زمان منطقی شدن قیمت‌ها ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: خوشبختانه حجم ذخایر به صورتی است که قدرت دلالان را کاهش داده است.

سرخط اخبار آخرین اخبار

کشاورزیتمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید راد ظهر امروز پنجشنبه به استان خوزستان سفر و از مراکز خرید محصولات گندم در استان بازدید ک...

کشاورزیمافیای واردات مرغ در کمین نشسته‌اند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت پشتیبانی امور دام کشور، حسین شیرزاد اظهار کرد: رکورد خرید ۱۰۰۰ تن مرغ از مرغداران ک...

کشاورزیمافیای واردات مرغ در کمین نشسته‌ است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت پشتیبانی امور دام کشور، حسین شیرزاد اظهار کرد: رکورد خرید ۱۰۰۰ تن مرغ از مرغداران ک...

کشاورزیلزوم اعتبار ۱۰۰ همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، صفدر نیازی شهرکی در خصوص استفاده از کمک‌های بخش خصوصی در اجرای پروژه...