کارگروه‌های سرمایه‌گذاری در استان‌ها ایجاد می‌شود - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

کارگروه‌های سرمایه‌گذاری در استان‌ها ایجاد می‌شود

علی گلشنی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به اهداف سفر خود به استان سمنان بیان کرد: دیدار با مسئولان صمت و کارگروه رفع موانع تولید در کنار بازدید از وضعیت کارخانه‌ها و واحدهای صنعتی و معدنی در کنار گفتگو با فعالان حوزه صمت و سرمایه گذاران از جمله اهداف این سفر محسوب می‌شود.

وی با اشاره به آخرین تحولات در حوزه صمت در کشور افزود: ایجاد کارگروه‌های سرمایه گذاری در استان‌ها با هدف تسهیل گری در امر جذب سرمایه گذار از جمله اولویت‌های وزارت صنعت معدن و تجارت در سال جاری خواهد بود.

نماینده ویژه وزیر صمت با بیان اینکه این کارگروه‌ها می‌کوشند تا موانع سرمایه گذاری در استان‌های کشورمان را برطرف سازند، ابراز کرد: خوشبختانه چه به لحاظ رفع موانع تولید و چه رفع موانع سرمایه گذاری اتفاقات و اقدامات خوبی در استان سمنان رخ داده است.

گلشنی با بیان اینکه یکی دیگر از مهمترین اهداف تشکیل این کارگروه شناسایی افراد مستعد در زمینه سرمایه گذاری و کسانی که علاقمند به سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف تولیدی هستند، محسوب می‌شود، افزود: اهتمام مسئولان استانی در این زمینه نیاز است تا به بهترین اهداف دست یابیم.

وی با بیان اینکه دیگر محوری که کارگروه‌های سرمایه گذاری در استان‌های کشورمان دنبال خواهند کرد شناسایی و احصای طرح‌ها و ظرفیت‌های قابل سرمایه گذاری و معرفی آنها است، تاکید کرد: شناسایی و احصای پتانسیل‌های سرمایه گذاری هر استان به تسهیل در امر سرمایه گذاری به خصوص در زمینه تولید منجر خواهد شد.

نماینده ویژه وزیر صمت همچنین تاکید کرد: کارگروه‌های سرمایه گذاری در استان‌های کشور با توجه به شعار سال یعنی جهش تولید با مشارکت مردم، می‌بایست تلاش کنند تا افراد کارآفرین و توانمند و علاقمند به سرمایه گذاری را شناسایی و جذب کنند.

سرخط اخبار اقتصاد و بازار

اقتصاد و بازار۲۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک ترخیص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن کریمی سنجری مدیر طرح خودروهای برقی وزارت صنعت معدن تجارت در مصاحبه با رادیو گفت: در حال حاضر ...

اقتصاد و بازار«زیرساخت و انرژی» مشکل اصلی صنایع استان سمنان است

عباس علی آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در حاشیه سفر به سمنان به همراه هیأت دولت سیزدهم ضمن بیان اینکه صنعت مزیت اصلی ...

اقتصاد و بازارعراق؛ شریک تجاری همیشگی ایران/ پیش بینی رشد ۱۵ درصدی صادرات

به گزارش خبرنگار مهر، کارشناسان اقتصادی معتقدند که صدور کالا به کشورهای همسایه در تجارت خارجی هر کشوری از جایگاه ویژه ای...

اقتصاد و بازارارائه مجوزهای ترخیص کالا از طریق سامانه یکپارچه

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا کاظمی مشاور رئیس کل گمرک ایران، گفت: به استناد تبصره (۱) ماده (۳) آئین نامه اجرایی ماده ۵ ...