از کجا ماشین خارجی بخریم؟ - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

از کجا ماشین خارجی بخریم؟

در سال 98 قیمت ماشین خارجی تغییر محسوس و چشم گیری نداشت، در واقع میتوان گفت که نوسان قیمت ماشین خارجی در سال 98 تقریبا صفر بود. اما با شروع سال 99 تمام ارکان اقتصادی کشور با روندی غیر قابل پیشبینی روبرو شدند و قیمت انواع کالا و خدمات افزایش شدیدی داشت. این موضوع بر بازار ماشین و قیمت ماشین خارجی و حتی داخلی نیز تاثیر مستقیم گذاشت و موجب رشد نمودار قیمت انواع ماشین ها شد.

خروج خودروسازان خارجی از بازار ایران نیز مزید بر علت شد تا قیمت ماشین خارجی جهش بلندتری داشته باشد. و همچنین کمبود قطعات و لوازم یدکی در افزایش قیمت بی تاثیر نبوده است. حال در ادامه این مقاله ما قصد داریم که سه ماشین خارجی را با توجه به سال تولید و محدوده قیمتی با اقتباس از https://dokanfile.com/external-car-with-high-chassis/ معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید تا ببینید از کجا می‌توانیم ماشین خارجی بخریم.

 

سانگ یانگ تیوولی

تیوولی در سال ۲۰۱۵ متولد شد و سال ۲۰۱۶ پا به جاده‌های ایران گذاشت. سانگ یانگ تیوولی با دو تیپ اسپرت و الیت وارد ایران شد، البته بعد از مدت کوتاهی تولید تیپ اسپرت آن متوقف شد و سانگ یانگ تیوولی با تیپ الیت به کار خود در ایران ادامه داد. می‌توان بازار خوب این خودرو در بازار دست دوم و کارکرده را از نقاط قوت آن دانست.

از دیگر مزایای تیوولی کابین بزرگ و جادار آن است که گنجایش پنج سرنشین بزرگسال را به راحتی دارد. اما در کنار این مزایا باید به معایب آن هم اشاره کرد. از جمله موارد توان کم تیوولی در زمینه فنی و ضعف در فرمان پذیری در مقایسه با سایر رقبایش می‌باشد، زیرا در این زمینه تا حدودی ضعیف است.

قیمت ماشین خارجی تیوولی ۲۰۱۸ حدود ۸۴۰ میلیون تومان، ۲۰۱۷ آرمور ۷۹۰ میلیون و ۲۰۱۶ الیت حدود ۷۲۰ میلیون تومان است.

 

نیسان جوک

سال ۲۰۱۱ شرکت نیسان در کشور ژاپن اقدام به تولید ماشین چهار سیلندر نیسان جوک نمود. این ماشین در سه تیپ اسپرت، اسکای پک و پلاتینیوم روانه بازار شده است که هرکدام خصوصیات خاص خود را دارد. به طور مثال در تیپ اسکای پک ما شاهد یک شاسی بلند جمع و جور هستیم که از نظر کیفیت ساخت و ایمنی و فنی خودروی با دوام است و فرمان پذیری خوبی دارد. اما از نظر کابین ضعف‌هایی در آن دیده می‌شود. ترمز عقب آن کاسه است و سیستم تعلیق خشکی دارد.

تیپ پلاتینیوم تجهیزاتی مانند دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور نقطه کور و تغییر لاین دارد و البته مدل اسپرت نیز از نظر تجهیزات فنی در رده پلاتینیوم است. اگر به دنبال خرید و فروش خودرو کارکرده جوک هستید، بهتر است امکانات ایمنی آن را بدانید که شامل مواردی چون توزیع نیروی ترمز، ترمز ضد قفل،ترمز کمکی است.  دیلایت، چراغ مه شکن جلو و عقب، سقف پانوراما، قابلیت نصب صندلی کودک، رینگ آلومینیومی، کامپیوتر سفری، سیستم کنترل دینامیکی نیز بخشی از امکانات رفاهی این ماشین در سه تیپ مختلف می‌باشد.

 

خرید ماشین خارجی به راحتی با همراه مکانیک

این روزها قیمت خودرو نوسان زیادی دارد. افزایش قیمت موجب شده تا افراد هنگام معامله ماشین از قیمت دقیق اطمینان خاطر نداشته باشند. همراه مکانیک برای حل این مشکل خدمت ابزار قیمت را ارائه داده است. این ابزار قیمت که بیش لز سه میلیون کاربر ماهانه دارد هم اکنون در وبسایت همراه مکانیک و یا ایلیکیشن همراه مکانیک قابل دسترسی است.

نمایشگاه خرید و فروش خودروهای داخلی و خارجی همراه مکانیک، اولین و بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده در کشور است و می‌توانید در خرید ماشین خارجی هم به شما کمک کند. کافی است به صفحه hamrah-mechanic.com/cars-for-sale مراجعه کنید و درخواست خرید ماشین خارجی یا داخلی خود را ثبت کنید تا کارشناسان همراه مکانیک در اسرع وقت با شما تماس برقرار کنند.

سرخط اخبار اقتصاد و بازار

اقتصاد و بازار۲۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک ترخیص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن کریمی سنجری مدیر طرح خودروهای برقی وزارت صنعت معدن تجارت در مصاحبه با رادیو گفت: در حال حاضر ...

اقتصاد و بازار«زیرساخت و انرژی» مشکل اصلی صنایع استان سمنان است

عباس علی آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در حاشیه سفر به سمنان به همراه هیأت دولت سیزدهم ضمن بیان اینکه صنعت مزیت اصلی ...

اقتصاد و بازارعراق؛ شریک تجاری همیشگی ایران/ پیش بینی رشد ۱۵ درصدی صادرات

به گزارش خبرنگار مهر، کارشناسان اقتصادی معتقدند که صدور کالا به کشورهای همسایه در تجارت خارجی هر کشوری از جایگاه ویژه ای...

اقتصاد و بازارارائه مجوزهای ترخیص کالا از طریق سامانه یکپارچه

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا کاظمی مشاور رئیس کل گمرک ایران، گفت: به استناد تبصره (۱) ماده (۳) آئین نامه اجرایی ماده ۵ ...