کمبود گوشت مرغ در خراسان جنوبی وجود ندارد - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

کمبود گوشت مرغ در خراسان جنوبی وجود ندارد

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: با توجه به خبرساز شدن کمبود گوشت مرغ در برخی استان‌های کشور هیچگونه مشکلی در تهیه و توزیع گوشت مرغ در استان وجود ندارد.

الیاس جویبان روز چهارشنبه از کاهش قیمت ۲۵ درصدی گوشت مرغ نسبت به مدت مشابه سال گذشته در خراسان جنوبی خبر داد و افزود: اقدامات حمایتی مرغداران توسط سازمان جهاد کشاورزی در دست اقدام است.

وی ادامه داد: در ارتباط با تهیه و توزیع مواد ضدعفونی‌کننده، ماسک و دستکش تقریبا در حال حاضر مشکلی در تهیه وجود ندارد و مردم می‌توانند به جز داروخانه‌ها از شرکت‌های پخش دارای مجوز از سازمان صمت نیازمندی‌های خود را تامین کنند.

جویبان با بییان اینکه از ابتدای اسفند ۹۸ در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کننده هزار و ۱۰۸ تن شکر در استان تامین شده است تصریح کرد: از این آمار ۷۰۰ تن به صوت فله و ۲۰۰ تن در قالب بسته‌بندی در شهرستان‌ها توزیع شده و از ۲۰۸ تن سهمیه مرکز استان ۵۵ تن در دست اقدام است.

وی از توزیع هزار و ۲۱۰ تن برنج در این مدت خبر داد و اظهار داشت: از این آمار ۹۶۰ تن برنج پاکستانی و بقیه هندی بوده است.

جویبان یادآور شد: در همین مدت ۸۰ تن گوشت منجمد گوساله هم در سطح استان توزیع شد.

وی گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام عید نوروز اقدام به تامین هزار و ۱۵۰ تن میوه از نوع سیب و پرتقال در سطح استان شد که با توزیع میوه‌های فصل بهار در بازار میوه از امروز توزیع متوقف خواهد شد.

جویبان در ادامه افزود: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اقدامات برای تامین کالاهای مورد نیاز در دست بررسی است و هیچگونه کمبودی در تامین این اقلام نخواهیم داشت.

سرخط اخبار اخبار استانها
سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهااراده ملت ایران بر دشمنان فائق آمده است/ بیکاری در خوزستان حل شود

سید ابراهیم رئیسی عصر امروز جمعه در مراسم افتتاح پروژه زمزم ۳ در شرکت فولاد خوزستان و سایر پروژه‌های صنعتی استان خوز...

سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهابزرگترین کارخانه آهن اسفنجی کشور در اهواز افتتاح شد

این طرح به عنوان بزرگترین مگا مدول آهن اسفنجی ایران با هدف تکمیل زنجیره تولید و تأمین کمبود آهن اسفنجی مورد نیاز کشو...

سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهادیدار رییس‌جمهور با نمایندگان کارگران هفت تپه

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز جمعه برای افتتاح طرح مهم پاک چوب با بالگرد عازم شوش بود در مسیر حرکت بالگرد و ...

اخبار استانهابازدید وزیر جهاد کشاورزی از مزارع دزفول

پیش از ظهر جمعه محمدعلی نیکبخت در ادامه سفر خود به استان خوزستان از مزارع کشت ذرت دانه‌ای، چغندر قند پاییزه، گندم و کل...